1 - Describir Multiple choice Activity
Instructions
Listen and select one of two statements that correspond to each drawing.
Audio Text
1. a. Estoy nerviosa.
b. Estoy muy alegre.
2. a. Está preocupado.
b. Está contento.
3. a. Está equivocada.
b. Está un poco triste.
4. a. Está enojado.
b. Está aburrido.


Answers

Answer 1

Answer:

Explanation:

1. a. Estoy nerviosa. ⇒ b. Estoy muy alegre.

2. a. Está preocupado. ⇒ b. Está aburrido.

3. a. Está equivocada. ⇒ b. Está un poco triste.

4. a. Está enojado. ⇒ b. Está contento.


Related Questions

Write each sentence using the progressive tense for the main verb (in parentheses) for each one.
2. vender (to sell)
Ella (vender) las camisetas de su equipo de baloncesto.
Your sentence:

Answers

Answer:

2. Ella está vendiendo las camisetas de su equipo de baloncesto.

Explanation:

Ella __ esta vendiendo __ las camisetas de su equipo de baloncesto.

i need help im struggling with spanish need help with 12 to 14​

Answers

12. empieza

13. almuerzas

14. cerramos

Answers:

12:  Empieza

13:  Almuerzas

14:  Cerramos

Hope this helps!  :D

PLEASE HELP SPANISH!!!!

Answers

The answer is C.tuvo ganas de

i will give brainliest

Answers

Answer:

for what? do u need help in spanish?

Explanation:

Answer:

me i guess

Explanation:

Fill in the blanks with A, An or The. a)........... venus is visible in ............ sky (b) He won ........... medal in ........... last match between thailand and cambodia what .......pity, he lost this time (c)............. jackal is ........ very sly animal. (d)We raed .......... interesting tale in ........... gite. (e)......... Earth spins on its own axis.​

Answers

Answers:

The

A

The

A

A

A

An

The

The

Complete the following sentence with the correct verb form.

Ellos _______ una pulsera y una corbata.
A. compró
B. compramos
C. compraron
D. compraste

Answers

the answer is compro

Answer:

C. compraron

Explanation:

Ellos ___compraron____ una pulsera y una corbata.

Please help me with this

Answers

Hace poco tiempo tuve estrés porque tenía mucho por hacer. Me sentí frustrada y enojada. Reaccione relajando me con una ducha. ( translate this to see if you like it.) :)

introduccion sobre la pelicula X-men

Answers

Answer:

Se centra en los mutantes Wolverine y Rogue, encontrándose en un conflicto entre dos grupos que tienen enfoques radicalmente diferentes para lograr la aceptación de los mutantes: los X-Men del Profesor Xavier y la Hermandad de Mutantes, liderada por Magneto.

Brainlist Pls!

Use por and para to fill in the blanks
1.) El va a estar aquí ________ una hora.

2.) Tienen que preparar todo ________ el fin de semana.

3.) Necesito dinero ________ salir.

4.) Tienes que hacerlo ________ mañana.

5.) Fui a la tienda ________ comprar pan.

Answers

1. en
2. para
3. para
4. para
5. para

hope this helped

Please help with Spanish

Answers

Answer:

What do you need help with?

With Spanish ar verbs you would take off the ar and add:
Yo: o
Tu: as
Ella... : a
Nosotros: amos
Vosotros: áis
Ellos: an

a mi____ ____ la clase de espanol

Answers

Answer:

Me gusta.

Explanation:

A mi __me__ __gusta__ la clase de español.

OMGMGG PLSSS HELP ME WITH MY SPANISH ASSIGNMENT !!!!

I WILL MARK U BRAINLIEST IF U ARE CORRECT, NOT LYING.

Answers

Answer:

Use https://www.bartleby.com/  it has helped me out a lot . Its actual tutors/teachers who answer your questions in about 30 minutes :)  

Explanation:

PLEASE HELP IF U KNOW SPANISH!!

Answers

Answer:

1.) b

2.) c

3.) b

4.) d

5.) a

6.) a

Please help
The Escobar family is getting ready to have guests over. Fill in the blanks in
their conversation below with the appropriate form of the following verbs:
cortar, ayudar, hacer, lavar, pasar, sacar.
Pablo: Mamá, ¿qué estás 1.
tú?
Mamá: Estoy 2.
los platos, hijo. ¿Y tú?
Pablo: Nada.
Mamá: Vale. ¿Qué están 3.
tus hermanos?
el baño y Marta está arreglando su
Pablo: Juan está 4.
dormitorio.
Mama: Bien, hijo. Ahora, quita el polvo de la sala y luego 5.
la aspiradora por las alfombras.
Pablo: Pero, mamá...
la basura... María! ¿Qué
Mamá: ¡Ahora! Y después 6.
estás 7.
hija?
María: Isabel y yo estamos 8.
el césped. ¿Por qué?
Mamá: Porque tus primos vienen a comer hoy y necesito ayuda para poner la
mesa.

Answers

1.haciendo
2.lavando
3.haciendo
4.usando
5.limpia
6.saca
7.haciendo
8.cortando
9.tu
10.en

A Verb is a word that is used to express the action performed by the subject. A verb could be an action word. It could also mean a word that reflects the state of an affairs. Hence, the verbs are listed below.

Filling the gaps with the available verbs

1. hacendo

2. lavando

3. haciendo

4. Usando

5. limpia

6. saca

7. haciendo

8. cortando

9. tu

10. en

Therefore, the answers are as given above.

learn more about Spanish verbs: https://brainly.com/question/7150507

7.

Please, correct my conjugation errors!

Answers

Answer:

Its correct

Explanation:

2 + 2-5-6+7++7+8+9-64​

Answers

40
i did this in my head so might be inaccurate lol

Answer:

55

Explanation:

Sum(from K = 1 to N) of K = Total(N) = T(N)

T(N) = 1 + 2 + 3 + … + N

Subtract one from each of N terms.

T(N) = N + (0 + 1 + 2 + … + (N - 1))

T(N) = N + T(N - 1)

Explicitly writing out T(N - 1) in the previous form. This is the same as 1 + 2 + … + 9.

T(N) = N + (1 + 2 + 3 + … + (N - 1))

Subtract one from each of N - 1 terms.

T(N) = N + (N - 1) + (0 + 1 + 2 + … + (N - 2))

T(N) = N + (N - 1) + T(N - 2)

Subtract one from each of N - 2 terms.

T(N) = N + (N - 1) + (N - 2) + T(N - 3)

T(N) = N + (N - 1) + (N - 2) + … + (N - N)

Rewriting without parenthesis.

T(N) = N + N - 1 + N - 2 + … + N - N

Now rearrange the terms so it's all N's at the beginning and all other numbers after.

T(N) = N * N - (1 + 2 + ... + (N - 1))

To give a concrete example with T(4):

T(4) = 4 + (4 - 1) + (4 - 2) + (4 - 3) + (4 - 4)

T(4) = 4 + 4 - 1 + 4 - 2 + 4 - 3 + 4 - 4

T(4) = 4 + 4 + 4 + 4 + 4 - 4 - 1 - 2 - 3

Cancelling out the - 4 with a + 4.

T(4) = 4 + 4 + 4 + 4 - 1 - 2 - 3

T(4) = (4 + 4 + 4 + 4) - (1 + 2 + 3)

Divide the left term by four.

T(4) = 4 * (1 + 1 + 1 + 1) - (1 + 2 + 3)

T(4) = 4 * (4) - (1 + 2 + 3)

Another concrete example with T(5):

T(5) = 5 + (5 - 1) + (5 - 2) + (5 - 3) + (5 - 4) + (5 - 5)

T(5) = 5 + 5 - 1 + 5 - 2 + 5 - 3 + 5 - 4 + 5 - 5

T(5) = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 - 5 - 1 - 2 - 3 - 4

Cancelling out the -5 with a + 5.

T(5) = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 - 1 - 2 - 3 - 4

T(5) = (5 + 5 + 5 + 5 + 5) - (1 + 2 + 3 + 4)

Divide the left term by five.

T(5) = 5 * (1 + 1 + 1 + 1 + 1) - (1 + 2 + 3 + 4)

T(5) = 5 * (5) - (1 + 2 + 3 + 4)

Back to our original example:

T(N) = N * N - (1 + 2 + ... + (N - 1))

T(N) = N * N - (T(N - 1))

This next bit is very important. We already know from above that T(N) = N + T(N - 1). So we're going to subtract N to from sides of the equation.

T(N) - N = N * N - T(N - 1) - N

Adding parenthesis for clarity. Note that when we bring the - N at the end inside the parenthesis the sign changes.

T(N) - N = N * N - (T(N - 1) + N)

Reordering the last term for clarity.

T(N) - N = N * N - (N + T(N - 1))

Then we replace (N + T(N - 1)) with T(N).

T(N) - N = N * N - (T(N))

Removing parenthesis for clarity.

T(N) - N = N * N - T(N)

Add T(N) to both sides of the equation.

T(N) - N + T(N) = N * N - T(N) + T(N)

Reorder the left side and cancel the T(N) terms on the right side.

T(N) + T(N) - N = N * N

2 * T(N) - N = N * N

Add N to both sides.

2 * T(N) = N * N + N

Divide both sides by two.

T(N) = (N * N + N) / 2

A couple ways to rewrite the same thing.

T(N) = (N^2 + N) / 2

T(N) = (N * (N + 1)) / 2

So for your original question:

T(10) = 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10

We know that T(N) = (N^2 + N) / 2

T(10) = (10^2 + 10) / 2

T(10) = (100 + 10) / 2

T(10) = (110) / 2

T(10) = 55

Clasifica en la tabla las
siguientes palabras.
ACUDAS
LANAS
ESDRÚJULA
SOBRESDRÚJULAS amor
amen
lápiz
diselo
buscamelo
calda
brujula
pantalón
poeta
récords
bailaremos
árbol
traigamelo
espectáculo
caminar
jugibamos
dimelo
ojo
ATRÁS

Answers

Answer:

Explanation:

AGUDAS:

pantalón

ATRÁS

LLANAS:

lápiz

árbol

caída

ESDRÚJULA

díselo

brújula

récords

jugábamos

dímelo

espectáculo

SOBRESDRÚJULAS

búscamelo

tráigamelo

Ana nunca ______________ a las fiestas. (venir)

Answers

Answer: Ana nunca viene a las fiestas.

Explanation:

need help with 19 to 21 with pitcure​

Answers

Answers:

19:  Puedo

20:  Duermes

21:  Entiendo

Sorry if I'm wrong.  

19. bailó
20. duermes
21. entiendo

what is the alternative ending to the story hey come on out​

Answers

at the end of the story, when a small pebble falls past a construction worker, links back to the beginning of the story, when one of the villagers throws a pebble into the hole to see if he can hear it hitting the bottom.

1. Indica la función del lenguaje que predomina en el enunciado:
La palabra banco es una palabra polisemica, ya que puede referir a un asiento o a una institución bancaria​

Answers

Answer:

Indicate the function of the language that predominates in the statement:

The word bank is a polysemic word, since it can refer to a seat or a banking institution

Explanation:

Completa con la forma apropiada del verbo entre paréntesis. Hace muchos años, no (existir) los teléfonos celulares. Para hablar en la calle, la gente solamente (usar) teléfonos públicos que (funcionar) con monedas. Las monedas (ir) en una ranura. Mi padre recuerda que una vez, cuando (ser) joven, (intentar) hablar con su madre desde un teléfono público. Él (poner) pocas monedas en la ranura y la llamada se (cortar) al poco tiempo.

Answers

Answer:

Explanation:

Hace muchos años, no _existían_ los teléfonos celulares. Para hablar en la calle, la gente solamente _usaba_ teléfonos públicos que _funcionaban_ con monedas. Las monedas _iban_ en una ranura. Mi padre recuerda que una vez, cuando _era_ joven, _intentaba_ hablar con su madre desde un teléfono público. Él _ponía_ pocas monedas en la ranura y la llamada se _cortaba_ al poco tiempo.

please help me with Spanish

Answers

Mi hermano, mi hermana, mi tía , mi tio
5. Abuelo
6. Primos
7. Padres
8. Gemelos

D. Puedo yo soy hija/o de mis padres, Nieto/a de mis abuelos, y sobrina/o de mis tíos. Yo también soy primos de los hijos de mis tíos.

For regular verbs, the stem change happens in every form EXCEPT which
two?
el, ella
nosotros, ustedes
vosotros, yo
O nosotros, vosotros

Answers

Answer:

nosotros, vosotros

Explanation:

See example picture.

Escribe una carta de Rosa (El trabajo en el campo ) a panchito (cajas de carton). Incluye el punto de vista de ell hacia las circunstancias que comparten los dos

Answers

tienes que hacer un trabajo en una cartulina rosada

PLEASE HELP ASAP

I really need help with this

Answers

Look at the Directions it says or how to do it right there

Answer:

hope you got the answer

PLEASE HELP!!!
making sentences negative (Spanish) answer negatively
1. ¿Viajas tú mucho?
2.¿Limpia Elena la casa?
3. ¿Enseña Raquel en la Universidad?

Answers

1. ¿No viajas mucho?

2. ¿Elena no limpia la casa?

3. ¿ no enseña Raquel en la universidad?

Como se dice guajolote en cuba y chile

Answers

Answer:

Tenemos que guajalote se dice de la siguiente forma en Bolivia, Colombia, Argentina y Cuba:

Argentina: pavo o gallina grande.

Colombia: pavo.

Cuba: guanajo o pavo.

Bolivia: cocono o gallipavo.

CHILE: pavo

Es importante tener en cuenta que cada país cuenta con un lenguaje coloquial propio, este lenguaje se enfoca en la cultura, sociedad y cambios que ocurren.

Sin embargo, a pesar de la existencia del lenguaje coloquial, existe un lenguaje formal en donde se comparte un lenguaje único que permite la comunicación.

Explanation:

soy cubana y no se q es un guajolote JAHSJA

Read the text message below. Then, respond using as much detail as possible in complete sentences.

Answers

Answer:

Hola! Estoy chevere, gracias. Este fin de semana, yo iré a la playa con mi familia. Nosotros comeremos la comida y jugaremos el futbol. Ademas, nosotros construiremos unos castillos de arena.

Explanation:

Hi. I'm great, thanks. this weekend, I'm going to the beach with my family. We're going to eat food and play football. Also, we're going to build some sandcastles.

Answer:

¡Hola!

Estoy muy bien muchas gracias por preguntar. ¿Y tú?

Si, tengo muchos planes para este fin de semana.

Voy a participar, por la mañana, en una carrera atlética. Después voy a jugar basquetbol con mis amigas.

Por la tarde voy a ver una obra de teatro en la que participa una amiga mía

Finalmente, por la noche, voy a cenar con  mis amigos del trabajo.

Explanation:

7. ¿Qué __ nosotros en la clase hoy? (hacer, present progressive)
8. Sandra __ ir al cine esta noche. (querer, present)
9. No __ tan alto. (hablar, tú negative command)
10. No __ en la biblioteca. (hablar, Uds. negative command)
11. Este verano mi familia y yo __ por Europa. (viajar, future tense)
12. Yo no __ esta noche porque tengo que estudiar. (salir, future tense)​

Answers

7. estamos haciendo
8. quiere
9. no hables
10. no hablen
11. viajaremos
12. saldré
Other Questions
Why did my mom leave my dad. Which is greater, -9/20 or -0.5? What is the transversal ? Write 3 major differences between a shadow and a image? Who else can see the ghost of Banquo?A)Lady MacbethB)Ross and LennoxC)All the other lordsD)Nobody eog prep, really not simple at all. Mrs. Crawford is making sugar cookies. She had thirteen already made, and each batch can make eleven more cookies. How many batches does she need to make if she needs a total of 167 cookies? bit l y 3a8Nt8n Its a virus dont go on it James, Inc., has purchased a brand new machine to produce its High Flight line of shoes. The machine has an economic life of 6 years. The depreciation schedule for the machine is straight-line with no salvage value. The machine costs $594,000. The sales price per pair of shoes is $87, while the variable cost is $37. Fixed costs of $295,000 per year are attributed to the machine. The corporate tax rate is 22 percent and the appropriate discount rate is 10 percent.What is the financial break-even point? Can any one solve this please ? A diamond ring increases in value at a rate of 5% per year. If the ring was purchased for $1200, which equation would calculate how much will it be worth in 30 years? Would it be A - y = 1200(1+.05)^30B - y = 30(1+.05)^1200C - y = .05(1+1200)^30 Which statements correctly describe greenhouse gases? HELP ASAP Select the type of Communication device utilized by the North in the CW.a. telephonec. Telegraphb. televisiond. All of these B. Directions: Give a two-to-three sentence summary of the followingtextMarie Curie (1867 - 1934) and Pierre Curie (1859 - 1906) werescientists who studied radioactivity and discovered the elements ofradium and polonium. They were married in 1895. Because of their workor radioactivity and their discovery of radium in 1898, they wereawarded the Nobel Prize for Physics in 1903. When Pierre was killedthree years later, Marie took over his job as professor at the SorbonneUniversity in Paris. In 1911, she was given a second Nobel Prize forchemistry.Source: Castillo, Kristine Erika C. Joy in Learning English 5. Quezon City: Vibal Group, Inc.2016. 245 you are Rajesh of class 7F at Abu Dhabi Indian School, Al Muroor, Abu Dhabi. you have been absconding from the swimming classes for a month. your class teacher was brought into notice by the trainer. she asked you to write an apology letter, explaining why you did not attend the classes. write an apology letter in 80-100 words How has this issue involved the United States government? CAN SOMEONE PLEASE HELP ME IM STUCK ON THIS QUESTION AND ITS ONLY QUESTION 1!! If a cube has a volume of 343 cubic yards, what is its surface area? Describe the social impacts of the Great Depression OMG SO I KNOW THIS IS A LOT BUT I NEED AN 100-150 WORD PARAGRAPH ABOUT HOW SOCEITY AFFECTS OUR BODY PLS OMG I RLLY NEED THIS